Hälsoresa

Hälsoresa 10-17 september

Vi kommer att ha en härligt mixad grupp och med deltagare från hela Sverige och även ev. deltagare från Norge. Alla kan deltaga och man deltar på den/de aktiviteter som man vill och kan vara med på. Fokus ligger på skonsamma aktiviteter för kroppens muskler, skelett och leder. Det kommer att bli mycket skratt och härligt umgänge med möjligheter att utbyta erfarenheter och att knyta nya kontakter och kanske även nya vänner för livet till och med.

Hälsoresa till Gran Canaria – följ med! 10-17 september 2018

Att röra sig i varmt och behagligt klimat med skonsamma träningspass ledda av friskvårdsinstruktörer från Welltours är skönt för ömmande muskler. Välkommen till ett underbart förstaklasshotell på Gran Canaria, utgångspunkten fär en vecka med träning och nya vänner. Våra svenska instruktörer tar handom dig hela veckan och leder olika pass på stranden och i poolen. Resan är anpassat till dig med fibromyalgi och/eller reumatism som vill röra på dig i behaglig värme i vackra omgivningar. Unna sedan dina trötta muskler en massage vid poolen! Vi bor på bekväma 4-stjärniga Cordial Mogan Playa, en bekväm anläggning med stort poolområde i Puerto de Mogan på Gran Canarias sydkust.
Vi hämtas på flygplatsen i Las Palmas av Welltours resevärdar som tar god hand om oss hela veckan. Programmet inkluderar mjuk vattenerobics och andra milda pass som sker på hotellets område eller i de vackra omgivningarna. Resan är speciellt framtagen med hänsyn till dig som har fibromyalgi eller andra muskulära problem och går 10-17 September 2018. Pris fr. 13 995 SEK per person med del i dubbelrum och halvpension

Researrangör: BIG Travel Sweden AB Bokning och frågor: grupp.konferens@bigtravel.se

Allt detta ingår Flyg med Norwegian Arlanda-Las Palmas t/r i ekonomiklass (andra städer på förfrågan) Incheckat bagage Privat transfer till/från flygplats på Gran Canaria 8 dagar /7 nätter med del i dubbelrum på Cordial Mogan Playa Halvpension (7 frukostar, 7 middagar exkl. dryck) Träning med certifierade svenska instruktörer enligt schema hela veckan.
Detta tillkommer Reseförsäkring och avbeställningsskydd. Enkelrumstillägg 6 350 SEK. Minimum 10 resenärer krävs för att resan ska genomföras enligt program.
Flygtider 10/9 Arlanda-Las Palmas 19:00-23:55 17/9 Las Palmas-Arlanda 11:30-18:50
Program Tisdag 11/9 Infomöte Walk around Onsdag 12/9 Sunriseyoga, vi väcker kroppen med mjuka rörelser som fokuserar på flexibilitet och balans Lätt gruppträning/gympa Torsdag 13/9 Vattengymnastik Sunsetyoga, mjuka rörelser där vi även fokuserar på mental avslappning Fredag 14/9 Morgonpromenad i lugn takt Lätt gruppträning/gympa Lördag 15/9 Vattengymnastik Sunsetyoga Söndag 16/9 Sunriseyoga Lätt gruppträning/gymnastik
Obs! Med förbehåll för schemaändringar Vi tillämpar BIG Travels villkor för grupp- och konferensarrangemang.

www.welltours.se/halsoresa

50 000 starka skäl att bli medlem