joyaskor

Joyaskor kommer till Plangården!

Torsdag 4/6 kommer Joyaskor och visar upp ergonomiska skor

Torsdag 4 juni kl. 14.00-16.00 på Plangården, Plangatan 11 i Sandviken finns en representant för Joyaskor på plats! Välkommen in o kika!

www.joyaskor.se

Joya, den mjukaste skon i världen, ger en helt unik känsla. Skillnaden mot andra skor är tydlig från det första steget. Den mjuka känslan när du går sätter en helt ny standard bland komfortskor: Skon kombinerar ett modernt utseende och bekväm design. Joya har utvecklat olika tekniker för att möta olika kunders behov.

Läkare, ortopeder och sjukgymnaster rekommenderar Joya som en bra sko för gång och en hälsosam livsstil. Joya´s hemlighet ligger i dess patenterade sulteknologi. Varje steg efterliknar att gå på ett mjuk naturligt underlag.

Fördelar och effekt

• Skämmer bort dina fötter från första steget
  • Snäll mot lederna
  • Supermjuka att använda och att gå i

Joya stöder det naturliga sättet för din kropp att gå och hjälper dig gå aktivt.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!